Wednesday, February 23, 2011

Baik Baik Sayang

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Ya Allah, hati aku sangat gelisah saat ini, seakan menanti hukuman berat yg akan jatuh menimpa. Aku tak tahu nak mulakan dari mana, tapi aku rasa perlu untuk aku meluahkan apa yang aku rasa saat ini. Apa? Bagaimana? Kenapa? Semuanya berlegar2 dalam fikiran aku.

Aku cuba tabahkan hati, menjalani kehidupan seperti biasa, tapi aku tak cukup kuat. Empangan airmata ni memang tak cukup kukuh untuk menampung kesedihan. Aku perlu tabah! Aku perlu yakin! Aku perlu berusaha dan bertawakal kepada Allah. 

Kerja pun aku tak semangat nak buat, sejak dari pagi tadi aku tidak menjamah apapun dan aku pasti bukan aku seorang sahaja yang berperasaan sebegini. 

Hari ini pulak, radio asyik memutarkan lagu ni jer, lagi menambahkan sayu di hati...


Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

No comments: