Thursday, November 10, 2011

Cermin Mata Baharu..Yippieeee

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫


Haha..excitednya aku dengan cermin mata baru ini. Kelakar sungguh! Orang kalau boleh taknak pakai cermin mata kan. Tapi apa nak buat, andai itu takdirnya..heee

Actually tahap kerabunan mata aku ni taklah teruk sangat. Hanya 150 je. (Jer?? Okaylah tu kan). Aku mula sedar yang aku ni rabun kalau tak silap aku sewaktu pertengahan umur 20-an. 

Dan aku hanya mengenakan cermin mata apabila memandu sahaja memandangkan aku ni rabun jauh jadi rasa keperluan utk memakai sepanjang masa tidak diperlukan.

Kalau ada event pun aku hanya mengenakan kata lekap sahaja (Nak jugak pakai yang wana kan? - sesekali apa salahnya) 

So ini cermin mata kedua aku. Standby. Senang satu letak di kereta dan satu lagi aku angkut kemana sahaja aku pergi. Tidak ada apa yang istimewa sangat dengan cermin mata ini. Cuma aku tidaklah perlu tukar ke sunglasses apabila matahari menyengat kulit aku yang putih gebu ini (sila jangan mengejek) kerana cermin ini akan menukarkan dirinya menjadi sedikit gelap bagi melindungi tuannya heee...so nothing special kan


0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design