Wednesday, June 06, 2012

..dah boleh upload gambar

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Sekarang aku dah boleh upload gambar tanpa memerlukan flickr atau segala mcm jenis kabel. Sebabnya....aku dah dapat henfon dari en suami. Hee hp sblm ni boleh jugak kut cuma aku je yg tk reti nk tambah application hee

Skrg encik suami dah download byk application yg boleh aku manfaatkan semuanya. Hehe..gambar pun lebih terang dan besar. Tapi gmbr dr henfon en suami lebih cantik warnanya.

"Mestilah...kan ada amoled.." ahaks- itu jwpn encik suami bila aku suarakan kejelasan melihat gmbr2 yg ditangkap menggunakan HP barunya itu.

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design