Tuesday, December 28, 2010

Yang Terindah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


~~ Sekadar gambar hiasan ~~

Hari baru, dunia baru.....

Alhamdulillah, aku telah selamat menjadi tunangan orang pada minggu lepas. Majlis sederhana yang diadakan di rumah aku berlangsung dengan meriah dan lancar seperti yang dirancang.

Kesibukan aku menyiapkan barangan hantaran dan debaran menanti saat2 majlis berlangsung, terbalas akhirnya dengan perjalanan majlis yang indah ini.

Terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada family serta rakan2 terutamanya Kak Shazila yang datang dari Perak - yang menggigil tangannya kerana nak membuatkan sentuhan ke wajahku hehehe. Hasilnya? Hmm.. memuaskan, namun tak sempat nak membuat final touch sebab aku dh tergesa2 keluar dari bilik (al-maklumlah dah 2 kali dipanggil untuk disarung cincin). Dan Kasih, teman sedari kecil, terima kasih kerana sudi membantu aku membuat coklat untuk hantaran. Sayang you all!!

Harapan aku, semoga ikatan pertunangan ini akan diakhiri dengan majlis pernikahan antara aku dan dia. Semoga Allah merahmati perjalanan hubungan kami hingga ke hujung nyawa..amin.

Buat teman-teman yang tidak dijemput ke majlis pertunangan ini, sepuluh jari kususun memohon kemaafan kerana majlis ini sememangnya dibuat hanya sederhana, family dan kawan2 terdekat sahaja yang diundang. Insya Allah, majlis pernikahan nanti, pasti kalian semua akan kujemput.

Semoga doa kalian mengiringi perjalanan kami...

No comments: