Wednesday, March 27, 2013

Aktiviti Di Hujung Minggu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

March 23, 2013

1.00pm - Majlis Persandingann kawan dari kecik lagi... Kesempatan yang ada, dapatlah bertemu dengan rakan-rakan sekolah baik yang masih berhubung juga yang telah terputus hubungan..heee..



3.00 pm - Bergerak ke Shah Alam pula. Ada majlis persandingan saudara di belah suami. (gambar aku terlupa nak ambik heee...)

3.30 pm - Singgah di Masjid besar Shah Alam. Solat Zohor di sana. Uishhh rambang mata juga melihat banyak gerai2 di perkarangan masjid menjual pakaian2 muslimah (cantik2nya!!), buku2 agama dan bermacam2 barangan lagi, Tapi tak sempat nak singgah sebab mengejar masa. Syhhh...tapi sempatlah aku capai 2 set sarung lengan yang diperbuat daripada kain T-shirt.

4.00 pm - Sampai ke rumah ibu bapaku. Keluarga belah suami datang melawat bapa yang kurang sihat. Harap2 kenyanglah mereka dengan makanan yang dihidangkan.

6.30 pm - Bertolak balik ke Sunway. Keluarga belah suami nak singgah ke rumah kami pula. Bebudak nak mandi kolam!!

10.00pm - Suami ajak ke Sg Buaya. Naik MPV tak perlu drive katanya. Okayyyy...I follow...

Esok tengahari, kami berdating ke Sogo - menaiki keretapi dari Stesen Rawang. Seronok juga sesekali naik kenderaan awam tapi penat seyhh dengan menyandang beg berisi pakaian. Sementelah lagi aku hanya berselipar okeh! Walaupun seliparku cantik (warna purple ya, harap maklum) tapi rasa mcm budak2 sekolah jek. En suami okaylah..dia sentiasa smart..huhu..

Jalan punya jalan, terpikat pada beg BONIA. Fikir punya fikir, akhirnya aku beli jugak!! Yuhoooooo!!

No comments: