Wednesday, September 08, 2010

SALAM LEBARAN

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Tinggal lagi 2 hari sahaja (insya Allah) nak menjelangnya hari raya. Esok, aku dah mula bercuti. Nk buat persediaan terakhir sebelum Ramadhan menutup tirainya. Rumah tu nasib baik juga awal2 dah mula kemas sikit2. Ada pulak spekulasi mengatakan esok (khamis) raya..hurmmm... Jangan cepat percaya, apapun kita tunggu pengistiharannya malam ini. 

Sejak dari semalam mood aku sengal sikit. Dahlah semalam mengisi borang, entah macamana aku boleh mengira terlebih pulak decimal pointnyer. Hehe, kalau satu bahagian je tak apa, ini kesemuanya.. mau pengsan boss aku nk menyain borang itu. Sudahnya aku kena gelak...ekekek..

Di kesempatan ini, aku nak ucapkan SALAM LEBARAN utk semua umat Islam di dunia ini. Semoga segala amalan yang dilakukan di bulan Ramadhan diterima oleh Allah dan berterusan beribadat kepadaNYa. Kepada yang pulang ke kampung, berhati2 di jalanraya.

SALAM LEBARAN. MAAF ZAHIR DAN BATIN

No comments: