Thursday, September 29, 2016

Assalamualaikum & Salam Sejahtera




Lamanya tak bersiaran. Dah bersawang blog. Syukurlah masih ingat password lagi hehe.

Kehidupan seindah macam biasa. Syukur Allah masih sayangkan aku dan memberi rezeki yg cukup untuk aku dan suami meneruskan kehidupan.

Sebenarnya dah terasa rindu nak menulis tapi kekangan masa membuatkan semua rindu itu berlalu begitu sahaja. Manuskrip pun tergendala, dah lama dah ...sigh...

Ok next entry akan cerita lebih lagi mengenai apa yang berlaku lately ni hehe.. cerita ni kena simpan kat sini buat kenangan dan rujukan di masa hadapan

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design