Sunday, April 26, 2015

Mencari Produk Muka Yang Sesuai-Jerawat ohJerawat

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Susahnya nak menjaga kulit muka ni. Bagi yang sejak azali dikurniakan kulit wajah yang bersih berseri memang sangat bertuah.

Dulu aku tak perlu risau memikirkan penjagaan wajah yang rapi kerana kulit wajahku Alhamdulillah bebas dari jerawat. Selepas kahwin masih lagi okay..cuma sejak akhir-akhir ini kulit wajahku naik jerawat. Whuaa..sangat tension okay!

Salah satu puncanya ada stress!! oh stress sila main jauh-jauh!

Dulu aku pakai Tia Amelia memang berkesan. Sekejap sahaja kulit wajahku kembali bersih dan bebas dari jerawat. Tapi bila aku mula stress dan kurang tidur, jerawat pun naik lagi dan produk itu pun tidak lagi berkesan dengan aku.

Rasa tension sebab ke mana-mana aku pergi ada sahaja yang bertanya sampai tahap aku dan naik tension menjawab soalan mereka. Aduh, tension lagi! Tambah berganda tahap tension aku.

Sekarang ni aku consistent pakai scar serum garden of eden. Alhamdulillah semakin berkurangan warna bekas jerawat ni tapi masih belum hilang sepenuhnya. Ditambah pula dengan krim siang dan malam ibu putih Janna Lawwa tapi masih belum ada perubahan sangat..

Sekarang ni masih tengah google skincare apa yang paling elok untuk dipakai. Risau juga sekiranya terpilih barang yang tidak sesuai dengan kulit wajah...

Taip segala entri untuk blog anda disini.

No comments: