Thursday, January 17, 2013

Nampak ini..terus beli..sangat kiyut

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

hai..comey tak saya

Hari ini hari Khamis..mlm jumaat. Hmmmmm...masa untuk mencari pahala, ekekek. Hari2 kita bole cari pahala kannn

Nak cerita hari khamis ada pasar malam. Menjadi kewajipan jg la utk aku n kwn singgah ms nk blk keje tu. Jd seawal jam 5.30ptg kami dah cabut. Meneruskan perjalanan ke pasar malam. Konon berjanji sekali dgn kwn2 lama tp xde rezeki nk berjumpa sbb hujan renyai.

Kami pun seperti biasa cepat2 je memilih mknn utk dibawa pulang. Tetiba nmpk seorang brother ni mengeluarkan patung2 yg comel2..sangat comel! Bila ditekan ianya mengeluarkan bunyi hehe entah kenapa brkenan pula aku. Terus je beli! RM1 je! Bawa balik bg budak2 main hehe berani2 takut pulak...

Sambik tgk2 tv aku picit2 patung itu dan mengeluarkan bunyi yg lucu. Tergelak2 aku sensorang. Kekanda kat sblh jeling2 manja je...hehe


0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design