Friday, November 23, 2012

Batik Fun Walk..Aktiviti Di Hari Minggu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


18 November 2012 yang lepas, sekali lagi aku dan kawan2 serta anak2 menyertai Batik Fun Walk (BFW) ini. Riadah di hujung minggu bersama keluarga.

Seawal jam 6.30 pagi kami sudah keluar rumah. Berkumpullan kami di MaTic untuk pendaftaran. Setengah jam sebelum acara bermula kami di suruh warm up dahulu diketuai oleh Linda Jasmin.  Linda Jasmin yang seksi itu bertambah seksi apabila melenggok manja di pentas. Sangat Cantik!

Kemudian acara di mulakan..berjalanlah kami beramai2 pusing2 KL dan KLCC. Tapi kali ini mcm sekejap sahaja dah sampai ke garisan tamat. Hmm patutlah, hanya  checkpoint sahaja berbanding yang aku prg dahulu 8 checkpoint.

Seterusnya kami dihiburkan oleh artis2 Astro dan juga Dina. Owh lupa MC of the Day - Didie Alias. Best dan kelakar sungguh dia. Mmg kami terhibur.


Semasa acara pemberian hadiah dan cabutan bertuah, kami menunggu sahaja giliran nombor dipanggil tapi hampeh seorang pun dari kami tidak ada yang bertuah..tak ada rezeki. Pada aku, tahun ini aktivitinya tidak meriah seperti hari itu. Tapi apa pun anak2 sangat enjoy!!

No comments: