Sunday, September 02, 2012

Salam Lebaran

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Baru hari ini berkesempatan nak menjengah blog setelah sekian lama. Aku bercuti agak lama juga. Bermula dari hari Jumaat sebelum raya dan mula bekerja pada hari Selasa seminggu kemudiannya.

Bila dah cuti lama, mood nak kerja pun macam siput jelah, walaupun sebenarnya kerja banyak berlambak atas meja. Haishhh..pelan2 kayuh na..hiks..

Alhamdulillah, manuskrip utk novel kedua telah aku siapkan sepenuhnya. Telah pun dihantar ke pihak penerbit untuk tindakan selanjutnya. Mudah2an akan diterima, amin..

Minggu ini agak sibuk juga. Hari Merdeka, aku dan encik suami keluar berjalan2 sambil nonton wayang. Padahal Mall yang paling dekat di depan rumah sahaja, tapi konon nak berjalan jauh sikit, maka kami pergi ke Paradigm Mall. Hmm...tak ada apa yang best sgt pun di sana. Lagi best Mall yg di depan rumah ni..hehe. Hari ini pula, pergi ke majlis kenduri kawan, seterusnya ke rumah kakak pula makan mee bandung. Esok masih belum pasti. Mungkin di rumah sahaja buat kerja2 rumah. Lagipun nak masak kerana lusanya kami di pejabat akan buat majlis berhari raya. Pot Luck! Aku nak bawa apa huh? Hmmm.... akan update kemudian...

No comments: