Thursday, September 13, 2012

Apa yang best untuk bfast pagi ni ya...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Semalam aku dah masak nasi goreng sedap. Haha..puji diri sendiri kan? Yelah, siapa lagi kalau bukan diri sendiri. Lagipun aku rasakan skill memasak aku dh bertambah baik (hiks...puji diri sendiri lagi). Bilaku tanyakan pada en suami, dia hanya tersenyum simpul. Motifnya? Kesimpulannya? Hee fikir sendiri.

Tak caya? Meh lawat blog masakan aku kat www.ratuhati2012.blogspot.com. Masih baru memang, tapi sikit2 aku updatelah kan. Sekadar utk rujukan sendiri je. Buka blog ni pun sebab ada kengkawan yang minta resipi dan aku pun nk kongsi resipi mereka. Tapi buat masa ni hanya aku sahaja yang rajin hapdet, huuu.

Pagi ni buat sandwich sardin yang digoreng bersalut telur. Macamana tu? Hehe..jap lagi aku update kat blog masakan. Buat tu takdelah banyak tapi dapatlah jugak kengkawan makan seorang 2 ketul. Lebihan dari sambal sardin yang aku masak untuk makan malam. Sayangkan kalau dibiarkan sahaja.

Ada pulak masa aku nk update blog masakan aku kan? Heheh..curi2 masa. La ni pun aku curi2 masa keje gak taip entri ni. Syhhhhh...server masih tak boleh buka maa..so kita buka tenetlah....enjoyyyy (eh syhhh...)

No comments: