Tuesday, May 15, 2012

Aku dan Awan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Gambar 1

Heee... sekarang ni aku suka je nk ambil gambar awan. Aku rasa awan itu sangat cantik dan unik. Boleh leka tatkala merenung keindahan awan.

Teringat masa dulu2, zaman persekolahan. Setelah selesai semua kerja2 rumah (definisi - kerja rumah btl2 dan kerja sekolah yg dibawa balik ke rumah) aku suka duduk di luar rumah, kadangkala akan mengambil angin di atas benteng berhampiran rumah aku. Sangat teruja merenung awan yang sangat cantik dan kadang2 aku melihat jelmaan pelbagai bentuk.

Gambar 1 - Gambar awan yang diambil ketika di dalam kapal terbang tatkala awan di bawah. Subhanallah , sangat cantik.

Gambar 2

Gambar 2 - Gambar awan yang berarak mendung yang diambil baru2 ini ketika dalam perjalan pulang dari satu destinasi bersama tersayang. Sangat cantik tapi dalam masa yg sama agak menakutkan...


No comments: