Wednesday, April 25, 2012

Too tired

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Sesungguhnya aku rasa penat sgt kebelakangan ni. Penat dr segi fizikal dan mental. Entahlah...sampai ke tahap kadang2 rasa nak menjerit, nak menangis meluahkan semuanya tapi tidak tahu nk buat apa, nak bercerita aku rasakan tiada siapa yg sesuai..huhuhu (syahdunya ayat). Maka terpendam ajelah semuanya.

Seluruh badan ku rasakan penat dan sakit terutamanya belakang badan, mungkin kerana banyak kerja kebelakangan ini. Takpelah semoga aku mampu menanganinya Insya Allah.

Fikiran pun macam banyak je aku nk fikirkan..Ya Allah semoga aku mampu berfikir secara rasional dan tidak melakukan perkara yg buruk2...amin.

Alhamdulillah setakat ini aku masih mampu bertahan. Semoga aku akan terus tabah dan terus bertahan.




No comments: