Friday, April 20, 2012

Terima kasih cinta...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Minggu ni aku rasa penat sikit. Dengan kerja yang bertambah. Tapi okaylah cuma kadang2 tu bila kerja tengah banyak aku langsung takde masa nk bangun dari tempat duduk aku. Maka melekatlah aku kat situ. Bangun pun apabila nk ke toilet sahaja (bila darurat) heee...

Pagi ini aku bangun seperti biasa, solat dulu kemudian ke dapur menjerang air dan membuat minuman pagi untuk MNG. Kemudian aku membuka almari (mencari-cari pakaian yg sesuai untuk dipakai hari ini - sebab minggu ni aku tak sempat nak menggosok baju utk seminggu seperti kebiasaannya. Syukur baju MNG telah aku gosok semua dalam almari itu)

Tengah mencari-cari tu, tiba2 ada terpegang sebuah baju yang sememangnya aku inginkan. Jubah yang aku cerita hari tu. Wah, hati gembira tapi aku harus 'cover' sikit. Aku pun keluarkan dari dalam almari dan bertanya kepada MNG ttg pakaian itu, adakah dia yg membelinya (dh terang lagi bersuluh, siapa lagi yg beli?)
Kata MNG, dh ada dalam almari tu pakai jelah...

Hee...tak tahu macamana nk ucap terima kasih. Kemudian aku menemankan MNG minum air milo yg aku sediakan. Sebelum dia keluar seperti biasa, aku akan mengucup tangannya dan ....... Sewaktu mendakap tubuhnya sempat aku bisikkan ke telinganya "Terima kasih ya abang."

Sesungguhnya tak tahu bagaimana aku nak luahkan rasa hati, tapi semakin hari semakin dalam rasa sayang untuknya (bukan kerana jubah yg dihadiahkan) Tapi semenjak dia melafazkan akad... H.A.C.K.S. Setiap hari aku panjatkan doa semoga Allah tidak palingkan rasa ini dan aku akan berusaha menjadi yg terbaik untuknya (wahhh jiwang pulak ni). Semoga bahteria yg dilayar ini akan dihiasi dengan kebahagiaan..Amin

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design