Friday, February 10, 2012

...lalalala kembali semula

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Aku baru je mula start keje hari ini setelah bercuti panjang plus cuti demam + sakit tekak. Huu peritnya tekak apabila batuk. Sangat tak selesa..



Cuti panjang hari itu aku ke Perak, jalan2 ke rumah sedara, kemudian konvoi pula ramai2 ke Cameron Highland. Baliknya aku dah mula sakit2 tekak. Puncanya bukanlah sebab berjalan ke tempat sejuk tu (hmmm..cameron dah tak sesejuk dulu) tapi kerana musim yg tidak menentu. Jalan nak naik ke puncak tu pulak sangat sesak sehingga aku terlepas nak menjoinkan diri ke famili gathering (makan2 steamboat)




Terasa penat badan ni. Berehat kat rumah pun dengan keadaan yg tidak sihat ni rasa bertambah sakit badan pulak... ubat dah bergelen2 aku minum (betul ni, tak tipu!)


0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design