Thursday, January 12, 2012

Egg Tart Portuguese

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Sedia untuk dibakar di dalam bekas muffin
Ini adalah egg tart yg kedua ku buat. Memang sedaplah kan egg tart ni. Percubaan pertama baik jugak cuma bekas yang ku gunakan terlalu kecil. Hari itu berjalan-jalan di Carrefour, nampaklah bekas muffin ni so aku pun belilah dan bakar egg tart ni menggunakan bekas muffin ni...cantik (bekasnya cantik, egg tart aku tu belumlah lagi nk nampak kecantikannya hehe)..

Hasilnya..jeng..jeng..jeng!! walla!!! Hee cuma tergaring sikit dan toppingnya terkurang  ..
Resipinya...mls nk tulislah. Ada bermacam cara juga sebenarnya. Percubaan pertama aku buat simple sahaja dan sedap. Percubaan kedua aku ikut kat laman  cik mat gebu. memang sedap cuma aku rasa aku terlebih kemanisan gula itu...heee

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design