Monday, December 12, 2011

Akhirnya aku jatuh juga...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Haaa...akhirnya aku jatuh juga. Bila dah jatuh macam ni barulah rasa macam tk bestnye, tk selesanya..tapi nak buat camne, inilah rezeki aku..kena bersyukur...

Sebelum kena, sibuk pulak aku nk kena kan, konon bolehlah aku rehat kat rumah. Tapi skrg ni rasa nk rehat kat rumah pun menjadi tk selesa. Nak baring sahaja rasa tk best pulak. Nk buat kerja pun rasa macam tak larat pulak. Habis tu nk buat apa ni...

Haishhhh...demam oh demam..cukup2lah..pergilah kau ke tempat lain pulak yer...


0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design