Monday, November 14, 2011

Selamat Pengantin Baru

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫



Last weekend, tgh sibuk mengemas rumah..tetiba terdengar pulak paluan kompang. Aku pun mengintai dari pintu dan ternampak rombongan pengantin sedang berarak. Wah nampak macam meriah (tp aku tak dijemput..heee mmglah kan, bukan semua orang kat condo tu yg aku kenal. In fact, hanya seorang dua je jiran di floor aku tu yg pernah bertegur sapa) 

Cuaca pulak sangat baik pada hari tu, semoga ikatan yang dibina berkekalan ke akhir hayat.

Oh tak lupa jugak, buat kawan kami - Zarina dan Shah Rizal yang berkahwin pada November 13th, 2011 yang lepas. Selamat Pengantin Baru. Semoga berbahagia ke akhir hayat..amin.


0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design