Wednesday, November 30, 2011

Insiden yang merosakkan mood aku..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Bz sungguh je skrg ni sampaikan nak mengambil nafas pun terasa sesak (heee..perumpamaan sahaja yer) 

Hari ini pulak berlaku insiden yang menjengkelkan. Memang aku terkejut dan terasa betul dengan attitude yang ditunjukkan oleh seseorang itu. Maka jadi pengajaran kepada aku, jangan sesekali menilai seseorang itu luaran sahaja. Perwatakan yang lembut tu tak bermakna hatinya BAIK!

Suka ckp berputar belit dan MENIPU! 

Hanya kesabaran sahaja yang aku ada. Apa lagi yg boleh aku buat? Nk tegakkan benang sendiri yang dah basahkan oleh orang lain? heee....


0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design