Wednesday, November 16, 2011

Contest - Blog Simple But Awesome

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫


Banner kaler pink? Muahaha.. aku bukanlah penggemar warna pink. Pernah aku memakai baju berwarna pink, ramai yang menegur mengatakan aku kelihatan sangat manis bila berbaju warna pink (heee bukan aku kata ya tp org kata). Eh iya ke?. Apapun banner ni cantiklah kan walaupun warnanya PINK.


Rasanya tajuk contest ni macam sesuai je dgn blog aku (edisi perasan)  tapi betul apa, mmg blog aku simple jee tapi..awesome!!

Heee, aku ni jarang nk join contest kalau tkde org yg bgthu. Bukan apa, tak reti sangatlah nk join2 benda alah ni semua. Masuk yg ini, kali kedua aku join contest. Yang pertama tu pun sebab di tag oleh seorang teman, so joinlah suka2. Kali ini pula sebab aku ternampak entri  Eiqa Azra so sajelah suka2.

Tak menang memang, tapi okaylah sekadar nak menambahkan dan memeriahkan entri , taklah boring sangat asyik publish cerita sendiri je kan..heee

So apa yang menarik ttg contest ni? Hmmm mari tgk kat sini




3 comments:

Hanny Esandra said...

okey kak yanie.. nnt sy join keh..

Hanny Esandra said...

kak yanie,
url link yg kak yanie letak takleh bukaklah.. nape ek? cne nak tau apa yg menarik ttg contest tu..huhuhu

Aryanie Ismail said...

entahlah, bukan link tu je tkleh bukak, nad punya blog dan kengkawan lain punya blog link pun tkleh buka