Saturday, November 19, 2011

Beauty Contest From Aina Rahman

Assalamualaikum & Salam Sejahtera





Aku join contest lagi. Percaya atau tidak? Dalam masa yang sibuk dengan bebanan kerja dan rumahtangga, aku sempatkan jugak diri ini utk menyertai contest sebegini. 

Saje, terasa macam seronok pulak tgk kengkawan blogger saling mengadakan dan menyertai contest2 macam ni. So setelah ditag oleh adikku Hanny Esandra, aku pun joinlah sesuka.

Boleh menang ke? Lah, menang atau kalah kan itu adat pertandingan, yang penting mencuba.. 

So ada sesiapa lagi nak join contest ni? Hadiahnya menarik. Tak caya? Jom jenguk apa yang ada di sini

Tarikh tutupnya : 20 Disember 2011. 

Kawan yang nak di tag.....

Kasih Naw
Azila Aziz
Eisya Kyra
Nurfatinzolkarnain

2 comments:

Hanny Esandra said...

yeay..dh join..tq kak..

babyOrange said...

Salam singgah :)

Join beauty contest yg sama gak :)

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design