Wednesday, October 19, 2011

Pencinta Kucing





~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫


Saya sangat sukakan kucing! Sangat seronok bila ada kucing. Tiap2 pagi kucing saya akan menanti saya di muka pintu bilik tidur menyambut saya bangun dari tidur. Dan apabila petang, pulang dari kerja, kucing-kucing saya akan menunggu saya di luar rumah. Saya akan mencium kucing saya seekor demi seekor dan kemudian akan bermain dengan mereka. 





Hee okay tak karangan budak sekolah saya ini yang bertajuk "Binatang Peliharaan Saya" Wee..tak boleh blah kan?








Malam itu aku dan en suami berjalan-jalan cari makan di sunway pyramid. Kemudian ternampaklah satu pameran ini, aku rasa ada pertandingan kucing sebelumnya tapi disebabkan kami tibanya malam maka dapat melihat kucing-kucing yang diperagakan di dalam sangkar sahaja.. tapi sangat seronok melihat gelagat2 kucing2 ini... Jom tgk..!!
  

Malasnya kucing ini kan? geramnyerrr...








Kesian, kucing ni macam sakit je..matanya berair je tapi sangat comeyyy...


Sangat comel2 kan?

Gambar yang terakhir ini hehe kebetulan pulak masa tengah lalu kejadian ini berlaku...





Actually byk lagi gambar tapi malas nk upload dah...

1 comments:

Hanny Esandra said...

eiiii.. saya pun suka kucing!! saya ada sekor je. kalau saya tak bangun lagi, dia pun sambung tido dlm bilik..hihi..

kt sunway pyramid slalu buat pameran kucing.. dulu sy penah pegi..hehe..

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design