Friday, October 28, 2011

Parut? Oh no!

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫

huhu sakitnya.....

Tangan aku ada 2 parut kecil! Sangat tak suka. Macamana aku boleh dapat parut ni? Semalam masa memasak bubur terpercik dgn nasi panas. Adoi sakitnya sukar nak digambarkan. Nasi tu pulak boleh melekat kat tangan, maka adalah cop rasmi kat situ. Haishhh... Sudahnya bubur tu hanya jadi pameran sahaja...

Semalam sewaktu terkena terus je aku sapukan kicap (ikut petua orang lah). Lepas dah siap makan tu aku mandi dan sapu ubat gigi kat kesan lecur tu. Tapi masih juga meninggalkan kesan. Wah, walaupun kesannya kecil tapi pedihnya tak terperi..


2 comments:

Hanny Esandra said...

kak, yg penting cincin cantik..hahhaha

alah, takyah risau sgt la kak, nnt mesti hilang lama2.. sy dh slalu kena mcm tu, nnt hilanglah dia..:)

Aryanie Ismail said...

ekekke..cincin masa bertunang tu..cepat2 g beli cincin yer dik, rega emas skrg dh mahal. klu nk beli batal air sembahyang. tapi ada tips, kata org minggu pertama bulan januari rega emas akan turun...

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design