Monday, October 31, 2011

Kiyut Miyut

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫


Hee sangat kiyut kan benda ni? Pada akulah kan.. Sebab kiyutnya tu sbb benda FREE - orang bagi. Cuba kalau aku pergi mana2 terjumpa benda ni memanglah aku tkkan beli untuk diri sendiri kan, melainkan nk bg souvenir utk anak2 je bolehlah...

Kita ni walaupun pemberian orang itu sekecil mana pun yang lebih penting tu ingatan atau keinginan seseorang itu utk memberi pada kita dan hargailah ia sebaiknya. Teringat pula kisah anak buah aku yang letak status di dinding mukabukunya menceritakan bertapa bengangnya dia sebab brg yang dia beri kepada kawannya itu telah dijual oleh kawannya kepada orang hehe..

Tangan yang memberi itukan lebih baik dari tangan yang menerima. So ada sesiapa yang nak memberi lagi tak?? heee

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design