Wednesday, October 19, 2011

Jalan-Jalan Cari Ilmu

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫


Minggu yang lepas, bos suruh aku bukak email dan tengok email yg dia forward padaku dan suruh aku dan kengkawan register. So aku pun register dan hari ini kami pun pergilah Jalan -Jalan Cari Ilmu kat Berjaya Times Square.

Seminar yang mungkin bg setengah org biasa sahaja (especially yang dah biasa dengan MS Office 2010 ni) Tapi bg aku dan kengkawan yang banyak kerja dan tkde masa sangat nk explore lelebih semua icon dan segala formula dalam ni memanglah sangat berguna.

Banyaklah yang aku pelajari hari ini terutamanya dalam penggunaan Excel - bertambah senanglah aku nk buat report nanti..weee..

Dan juga formula mudah utk Word. Wee senanglah nanti aku nk taip manuskrip aku

Dan yang paling best PowerPoint lah. Selama ni buat yg biasa2 aje, tapi hari ini aku belajar banyak benda..rupanya banyak yang boleh kita buat menggunakan Ppt. ni. 

Hee lepas ni apa lagi, gunakanlah ilmu itu dengan penuh manfaat...


No comments: