Friday, October 14, 2011

Apa yang kurasa

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫


Hmmm sejak lappy rusak ini aku rasa mcm patah segala2nya. Hee yelah tu kan, bila lappy tu bersedia berkhidmat, tkde pulak masa nk menggunakannya. Sekarang ni bila dah tkde buat sementara ni, mulalah terkenang betapa banyak dan besarnya jasa lappy kesayanganku itu. 

Dan time macam nilah duk termenung nilah idea dtg mencurah2..tapi nk buat apa? Nk menaip kat opis, bz ler pulak. Nak gunakan lappy hubby mcm takut pulak (takut pada diri sendiri - aku ni agak ganas ekekek) 

Nak pakai ipad? Alahai lagilah payah aku nk sambung manuskrip aku tu. Haisshhh cepatlah hujung bulan, maka cepatlah gaji, maka bolehlah aku beli gadget apa yang patut, maka bolehlah aku hantar lappy aku tu utk di repair, maka dapatlah aku menyambung segala kerja yang tergendala..Heee


0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design