Wednesday, July 27, 2011

Angelina Jolie??

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫

Sangat Seksi!! 


Heee... hari ini aku ke pejabat dengan wajah yang baru. Apanya yang baru ya? Penampilan? Tkdelah baru sangat sbb walaupun mmg sejak dah bergelar 'puan' ni, ramai yang menegur cara penampilan aku yang kelihatan lebih muslimahnya..Alhamdulillah (^_^)

Jadi, apa yang baru ya? Haaa...hari ini aku ke pejabat dengan bibir yang seksi seperti Angelina Jolie..Heee kalaulah mcm tu kan, maka tak senang duduklah orang kat pejabat ni, asyik nk mengadap muka aku ni je..

Tersebutlah kisah, malam tadi aku menggosok gigi sehingga terkena kulit di bibir, maka bengkaklah ia..huhu..

Pagi ni ke pejabat aku terpaksa menahan telinga mendengar usikan teman-teman..haishhh sabarlah hati

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design