Wednesday, June 22, 2011

Normal Kah?

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫



Adakah cuaca skrg ini semakin panas atau ada yang tak kena pada aku?

Entah kenapa sejak akhir-akhir ini aku rasakan yg aku cepat benar akan berpeluh. Aku sebenarnya bukanlah jenis yang cepat berpeluh malah sangat sensitif dengan cuaca sejuk. Aku tidak akan tahan apabila berlama2 di dalam keadaan sejuk. Contohnya sekarang ini di pejabat, aircond hanya satu sahaja yang dipasang, namun aku dh rasa menggigil. Kwn2 pun kenkadang naik hairan bila aku asyik nk off kan je aircond. Ntah2 dorg pun naik bengang disebabkan aku mereka terpaksa menahan panas hehe..sorry ek....

Lantas kenapa sejak mendirikan rumah tangga aku akan cepat berpeluh. Aku mulanya tk berapa nk perasan sbb aku tak rasa panas! Tapi apabila suami beritahu barulah aku sedar yg aku berpeluh. Bukannya kipas tidak dipasang, malah aircond pun turut dipasang, tapi tetap....

Adakah memang cuaca kebelakangan ini mmg panas????

No comments: