Wednesday, May 04, 2011

Pesta Buku Antarabangsa

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫

Jom Membaca! 


Siapa yang pergi ke pesta buku antarabangsa yang lepas? Huhu aku ter'missed' lah tahun ini punya pesta buku. Memang masa dah terasa suntuk sebab banyak benda yang nak difikirkan. Nampaknya minggu2 aku yang terindah di dalam bulan May ini, terisi dengan jadual yang ketat. Tapi apapun ianya tak mendatangkan masalah, malah aku seronok membuatnya.

Lagipun aku tkder buku baru yang nk di promotekan. Al-maklumlah, manuskrip tak siap2 lagi..haish. Aku ada dapat satu projek menulis lagi. Alhamdulillah. Kena siapkan manuskrip itu secepat mungkin.

Walaupun aku tak pergi ke pesta buku, tapi aku dapat jugak buku yang aku idamkan. Novel tebal dari Siti Rosmizah - 7 Hari Mencintaiku. Banyak buku lagi sebenarnya nak beli. Tapi since tak pergi, maka jgnlah sibuk2 nk susahkan orang kan. Apapun terima kasih buat Kerol yg baik hati tolong 'rebutkan' buku2 ni utk aku.

Dan yang paling best buku abang RAM (Ramlee Awang Murshid) - SUTERA BIDADARI. Edisi khas lagi tu dengan kulit tebal. Wah, sangat suka! Kesinambungan cerita Bagaikan Puteri. Bagi peminat abang RAM yang mengikuti citer ni tentu tak sabar kan nak membaca pengembaraan Laksamana Sunan yang seterusnya. Bagi yang tidak tahu tu, cubalah korang try baca novel yg pertama dulu "Bagaikan Puteri', Jaminan 200% korang pasti akan tertarik! Percayalah!! Untuk mengetahui dengan lebih lanjut baca kat sini (kelabram)

Nota Kaki : Aku masih menyabarkan diri untuk tidak membelek buku itu dulu. Bukan apa, nanti kalau aku mulakan, alamatnya kerja lain mesti tersangkut. So lebih aku settlekan apa yang perlu dulu. Lepas tu barulah boleh concentrate dan enjoy membaca. Lagi satu pesanan dari seseorang. Jangan asyik membaca novel sahaja, peruntukkan sedikit masa anda untuk membaca novel Allah (korang fahamkan)..(^_^)

No comments: