Thursday, May 19, 2011

Cerita hari ini...

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫

Letih..penat..rushing..haaa inilah yang ku rasa di saat2 ini. Tak tahulah nak cakap, letih minda dan fizikal. 
Kalau boleh aku tkmoh fikirkan perkara2 yang memenatkan minda aku ni tapi haishhh masih ada lagi orang2 sekeliling yang menambahkan beban fikiran aku..alahai..

Actually, perkara yang paling utama ini harus aku tumpukan. Sebenarnya aku sangat seronok membuat persiapan ni tapi tulah...minda ni yang berserabut dengan seseorang yang tak pernah nak memahami.. apa nak buat ek.. dah cakap elok2 pun masih tkmoh phm2 jugak..sudahnya.. biarkan?

Owh..segalanya sudah hampir siap. Hanya nk touch-up apa yang patut je..wait..wait..wait...tgk senarai semak dulu..ada tak lagi yg tertinggal.. Semoga segalanya berjalan lancar seperti yang dirancang. Semoga mendapat rahmat dan keberkatan dari Ilahi, itulah doaku..

Apa lagi nak ku hapdet kat sini? Hmmm...tk tahulah nak cakap apa. Sibuk dengan kerja ya jugak, banyak perubahan yang berlaku kat opis ni ..yang menuntut masa dan sepenuh perhatian dari aku.. tapi tulah.. sorry boss, rasanya performance semenjak dua menjak ni mcm down je..harap bos mengerti.


No comments: