Friday, May 20, 2011

7 Hari Mencintaiku

~♥♫♥ Assalamualaikum & Salam Sejahtera ♥♫♥♫



Dah beberapa minggu aku habis membaca novel terbaru Siti Rosmizah keluaran SR Production. Novel ini tebal hehe tapi sangat seronok membacanya. 

Memula aku bacalah sesikit sebab sibuk dengan persiapan aku kan, pastu rasa mcm tkmoh berhenti pulak membaca. Penasaran nak tahu kesudahan cerita ni.

Sampaikan ke satu tahap tu aku concentrate membaca sambil menangis2. Hee..cengengkah aku atau semua   pembaca novel SR- 7 Hari Mencintaiku ini akan sama mcm aku? Entahlah..tapi di penghujung cerita ni memang tangkap syahdu. Ya Allah, tk boleh henti menangis..teruknya penangan cerita ni kan... sampai aku ke opis esoknya mulalah kengkawan menegur. Aku dengan muka blur createlah satu alasan kan cakap tak cukup tidur, bz (memang iya pun, bukan tipu haa)..yelah takkan pulak aku nk ckp nangis sebab membaca novel? der???

Apapun tahniah buat Siti Rosmizah kerana berjaya menghasilkan novel yang bagus ini. Semoga novel2 melayu tempatan kita akan terus berkembang dengan kualiti cerita yang bagus.

Sekarang ini pulak aku tengah nak membaca novel Abg RAM (Ramlee Awang Murshid) pulak - Sutera Bidadari. Tapi aku rasa terpaksa stop dululah sebab ada perkara lain yg harus diutamakan buat masa ni. 

4 comments:

Hanny Esandra said...

ni yg tak sbr nk beli nih! ;p

Aryanie Ismail said...

@hanny - belilah, support penulis tempatan. best citer nih. heheh tapi akak pun belum berkesempatan beli novel hanny lagi. nanti tunggu dh bertenang2 sikit...

Bella Roast Almond said...

best nvel ni..tido 3 4 pagi nak baca bg abis gak..heehe

AFiez said...

same lh...fizha pun nanges syahdu jek mase bace...tambah2 bile pikir pasal khuzairi...

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design