Monday, March 28, 2011

Tali pinggang keledar

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Semenjak dua menjak ni aku rajin lah pulak meng'hapdet' blog aku ni. Entah kenapa ntah. Adakah kerana diserang penyakit boring? Tak juga..kerja banyak sebenarnya yang menuntut masa aku untuk diselesaikan. Hee anggap sahajalah aku nak hilangkan tekanan.

Bercakap tentang tali pinggang keledar ni, aku adalah seorang pemandu / penumpang kereta yang tidak suka memakai tali pinggang keledar. Huhu, ni kalau abang polis baca ni tentu dia cari aku nk layangkan surat saman.

Hari ini aku pulang ke rumah seperti biasa, waktu yang sama, menggunakan kereta yang sama, jalan yang sama..etc..etc..etc..yg sama. Huh, macam boring jekan?

Apabila aku sampai di rumah, satu kelainan yang aku rasakan ialah AKU MEMBUKA TALI PINGGANG KELEDAR. Haha..bila masa aku pakai pun aku tk ingat. Punyalah berangan masa membawa kereta. Apapun syukur perjalanan selamat sampai ke rumah.

Nota Kaki: Pakailah Tali Pinggang Keledar

No comments: