Tuesday, March 29, 2011

stress!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Semalam mak aku bertanya "Kenapa banyak jerawat sekarang ni?"

Whooooaaaa.. entahlah aku pun tak tahu kenapa semenjak dua menjak ni jerawat sangat suka pada kulit muka aku ni. Dulu wajahku amatlah susahnya nk ditumbuhi jerawat, tp sekarang ni senang pulak. Yang hairan,. tumbuhnya di bahagian hidung. 

Baru-baru ni tumbuh tercongok kat atas hidung..hee cam badut pulak.

Kata kakak aku stress memikirkan soal kahwin. Hmmm mungkin jugak. Bukan pasal kahwin je, sebenarnya stress juga sebab banyak benda yang nk kena buat kebelakangan ni. Banyak perfikir pun ya jugak. Tidur lambat pun punca tumbuhnya jerawat aku ni. Mana taknya, selagi jam tu belum menunjukkan pukul 1, mata ni mmg tk mahu terlelap..haishhh.

Dah skrg ni bertambah kerisauan - risau pasal jerawat ni pulak!! 
Hadoiii...mulai sekarang aku kena manjalankan kehidupan sihat supaya jerawat akan segan nk bertandang lagi..huuuu chaiyok!

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design