Saturday, March 19, 2011

Mencantikkan Blog

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hee, korang ada nampak apa-apa perbezaan pada blog aku nih? (pada sesiapa yang selalu lawatlah kan). Aku baru je 'mencantikkan dan memudahkan' blog aku ni. Antaranya :-

1) Ruangan komen ~ ruangan komen aku dh kelihatan cantik sikit, takderlah tipikal sangat kan.

2) Perasan tak cursor aku dh berubah? Kalau dulu gambar anak panah je, skrg aku dh tukar ke smiley. Sebenarnya ada banyak lagi yang cantik-cantik.

3) Cuba korang tgk belah kanan..ada nampak gambar Spongebob tu? Apa yang tertulis di ditu? Yes..senang kan korang nk terus ke page atas..tak payah nak guna mouse utk scroll up.

4) Kalau korang bawak cursor tu dan halakan ke title2 posting, apa yang korang nampak? haaa..itulah dia.

Aku ni sebenarnya tak pandai sangat tentang gadget2 yang ada ni..banyak sebenarnya utk menjadikan blog korang kelihatan menarik. Nak tahu rahsianya jom join! Klik sini

No comments: