Wednesday, March 30, 2011

D U R I A N

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Tengah-tengah malam ni sempat jugak aku nak posting citer pasal DURIAN yer..heheh..

Bukan apa, minggu yang lepas aku tengok kengkawan kat fesbuk tu ramailah yg bercerita pasal raja buah ni..siap dengan gambar lagi tu. Aku menahan air liur jelah..haishhh..

Nak jadikan citer baru je kejap ni, kakak aku menghantar sepinggan durian bersama pulut.. whoaaa terlepas kenan rasanya. 

Tapi aku hanya dapat menjamah seulas durian sahaja dan secubit pulut (aku bukanlah penggemar  pulut sebenarnya). Sangat tak puas tapi okaylah tu kan. Dapat jugak merasa ketika tengan kenan ni heheh. Kata orang hidup ni jangan tamak. Nanti rugi. Bersyukur jelah dengan apa yang ada.

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design