Thursday, March 10, 2011

Buku Baru Lagi!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Sebenarnya bukan buku baru pun heheh tapi BARU sahaja aku beli!

Ini entry aku yang ke-3 untuk satu hari ni. Wah kenapa pulak aku tetiba rajin nak berkongsi cerita dengan korang semua nih.

Tengahari tadi selepas menjamu selera di Amcorp Mall, kami singgah di kedai buku 'Read More For Less'. Mulanya bos aku yang nak singgah. aku dan kawan2 yang lain setakat nak tengok2 sahaja. Tapi aku ni kalau dah masuk ke dalam kedai buku, rasa macam tak sah bila keluar dengan tangan yang kosong. 

Belek punya belek, akhirnya aku tangkap 2 buah buku. Lagipun masa suntuk sebab harus kembali ke opis mah. Kalau dah masuk kedai buku tu, berjam-jam baru puas nak memilih, betul tak? Wah, murah2 harga buku kat situ. Tapi bagi aku Pay Less Book lagi banyak pilihan. 

Buku ni pun entah bila agaknya aku nak baca. Kat rumah tu masih ada buku lagi yang belum habis dibaca. Simpan buat koleksi dululah. Nanti bila senang aku baca. :-))

No comments: