Thursday, March 10, 2011

Ayam, ayam dan ayam

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Licin! Aku sebenarnya malas nk upload gambar aku dalam ni  (tengok tu menjelir dan mengenyit mata!), tapi sebagai kenangan aku letak jugaklah

Perkara yang paling membuatkan aku blur setiap kali menulis entry adalah 'title'. Tak reti nak tulis tajuk apa sebenarnya sebab cerita aku pun kadang2 bercampur aduk tentang seharian perjalanan hidup ini haa... so tajuk entry aku pun bermacam2lah..korang layan jelah ek...

Kali ini bersamaan dengan tajuk entry, tengahari tadi kami satu department keluar makan bersama sempena meraikan (eh betul ke meraikan?) majlis perpisahan seorang rakan sekerja. Jiran aku lebih tepatnya. Baru je mula rapat, bercerita dan bergelak ketawa tetiba dia dah nak pergi pulak. Aku akan kembali bersendirian sambil mendengar lagu dan menghadap dinding pejabat ini. Bukanlah maksudnya tak ada orang lain dalam bilik ni, tapi disebabkan akulah orangnya yang sentiasa berada di opis. Yang lain bukan sepenuh masa di opis. 

Bercerita tentang ayam..sebab hari ini kami makan Ayam Panggang di Kenny Rogers. Semalam pulak kami makan Ayam Golek. Kelmarin makan Nasi Ayam. Hari Isninnya pulak aku makan nasi campur berlaukkan Ayam Goreng. Hahaha..mesti korang dengar pun macam jemu je kan? Aku pun tak sedar sehinggalah kawan beritahu. Heee..betul jugak tu ayam..ayam..bermacam2 ayam.

Cukuplah tu cerita tentang ayam. Aku dah tergelak2 ni sebab tetiba pulak kawan sebelah  ni berbuyi macam ayam...:-))

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design