Tuesday, December 28, 2010

Teater Siti Di Alam Fantasi

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Cuti akhir tahun sudah pun hampir sampai ke penghujungnya. Kerana tidak membawa anak2 buah ke mana-mana seperti cuti semester sebelumnya, maka aku dan kak long telah membuat rancangan membawa mereka menonton teater Siti Di Alam Fantasi.

Maka, semalam selepas sahaja waktu kerja tamat, aku tergesa2 pulang ke rumah, membersihkan diri dan bersiap. Menjelang maghrib, kak long bersama anak2 buah menjemput aku. Syukur lalulintas lancar sahaja. Sampai di sana, kami segera mengambil tiket dan menunaikan solat maghrib. Sesudah itu terus masuk ke panggung menanti tayangan bermula.

Sepanjang tayangan berlangsung, anak2 yang hadir pada malam itu sungguh seronok menyaksikan teater ini. Aku juga turut kagum dengan penataan cahaya, latar belakang yang digunakan. Sangat menarik dan menghiburkan.

Apapun, yang penting mereka enjoy the show (so tk bolehlah mereka nk komplen lagi heheh). Siap ambil gambar dan tandatangan pelakon kesukaan mereka. Namun aku kelaparan sebab selesai sahaja sesi tandatangan kami terus pulang memandangkan anak2 tak berapa sihat...

No comments: