Friday, December 10, 2010

SAKIT HATI

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Tak tahu dah nak luahkan pada siapa tapi mmg hati ini sangat sakit. Sakit hati pada orang yang tk paham bahasa ni. Bukan sekadar tak paham bahasa je, membaca pun tak reti agaknya.

Sudah berkali2 aku ckp jgn ganggu aku! Ckp secara baik pun tak paham, jangan sampai pulak nanti aku tercakap dengan cara yang kasar. Bukan bermaksud nak kurang ajar cuma mungkin itulah cara terakhir utk pahamkan orang yang macam ni.

Ya Allah, bagilah aku kekuatan untuk mencari sebuah kebahagian..amin

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design