Wednesday, December 08, 2010

Cokelet

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Ini contoh coklat berbentuk bunga ros

See? I told you..minggu yang sibuk. Banyak benda nak cerita sebenarnya tapi dah lama terperam maka aku citer cikit jelah yer..

Nak dijadikan cerita, weekend yg lepas, aku sibuk dengan errands yang harus dibuat. Wah banyaknya 'things to do' list. Apapun dalam masa 2 hari tu seharian jugaklah masa aku terisi dengan segala perkara. Yang penting aku puashati dengan hasilnya. Segalanya lancar Alhamdulillah.

Buat pertama kalinya, aku nak cuba buat cokelet. Setelah segala bahan-bahan aku sediakan dan pencetak segalanya semua ada bersama, pagi ahad nan indah aku mulakan aktiviti membuat cikelet aku. Senang sahaja rupanya. Thanks ya Kasih atas tunjuk ajar.

Bermacam bentuk aku cuba buat. Walaupun ada sedikit kekurangan pada percubaan ini namun keseluruhan hasilnya sungguh memuaskan. Tak sabar rasanya nak buat untuk hari ITU nanti... Semoga berjaya! Cahiyok!!

No comments: