Thursday, November 04, 2010

Don't Drive & Dream

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Suatu petang nan indah, aku memandu kereta dengan kelajuan yang sederhana (heee...baiklah pulak aku ptg itu tidak seperti kebiasaannya..bawak kete lelaju)

Seperti biasa dalam memandu itu aku akan ditemani oleh suara2 merdu yang kadangkala bersatu dengan suara aku yg boleh masuk kategori merdu tahap sederhana~~ kalau tak ada lagu yang best di radio..aku akan memasang kaset Anuar Zain atau Zamani (Slam). Belum berkesempatan nak mencari album Maher Zain utk dilayan di kala petang.Nanti2lah akan kucari.

Sebelum pulang itu aku ada sedikit conversation dgn si dia yang membuatkan aku tersenyum dan berfikir sepanjang hari. Aduhhh inilah bak kata orang "Dont drive n dream' hehehe...

Semasa melalui jalan menghala ke Angkasapuri aku sepatutnya mengambil jalan ke kanan untuk ke rumah aku, tapi entah macamana aku boleh membuat pusingan -U. Ini bermakna aku menghala semula ke pejabat!!!! Argghhhh..setelah membuat pusingan baru aku tersedar 'eh salah jalan pulak'..

Adoiii...nk ketawa pun ada, nk marah diri sendiri pun ada..
Terlajak perahu boleh diundur..terlajak u-turn..kena u-turn semula hihihi...

No comments: