Tuesday, October 05, 2010

Berayer di rumah cikgu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Memenuhi jemputan rumah terbuka pada hari sabtu yang lepas bersama teman-teman fesbuk. Rasa terharu sangat sebab kami berkenalan hanya melalui fesbuk je but then ikatan persahabatan itu seperti lama terjalin kemesraannya. Apapun Alhamdulillah semoga silaturrahim ini akan terus berkekalan..amin.

Memulakan perjalanan pada jam 5 petang. Destinasi : Sungai Besi. 

Memang tak pernah ke sana pun sebelum ini. Berkumpul di LTSAAS, subang kami 2 buah kereta meneruskan perjalanan. 

Dengan lagak yang konon tahu, kami pun jalan mengikut signboard yang tertulis sepanjang jalan. Huhu..boleh sesat jugak. Masuklah kami ke kawasan perkilangan hehehe. 'makan langsat' kata seorang teman..yg membawa maksud 'sesat'..whoaaa...!!!

Menjelang maghrib kami sampai ke destinasi. Sambil menunggu teman yang lain, sesi borak2 dan gelak dan merakam gambar dimulakan.  

Setelah teman yang lain tiba, kami memulakan sesi 'mengisi perut'. Wah, banyaknya makanan..ada nasi minyak, spagetthi..nasi putih bersama lauk pauk. Thanks pada Cikgu Mie sekeluarga. Thanks pada Dewi yang menyediakan makanan yang sedap2.

Kira-kira jam 9 kami bertolak pulang. Eh, tapi bukan terus ke rumah. Kami ke Uptown De Kota, Kota Damansara. Di situ kami mengatur pertemuan dengan sahabat fesbuk yang lain..adik syukri!! Heheh..meriah dengan gelak ketawa. Memang seronok sesekali menghabiskan masa bersama teman-teman. 

Thanks pada Fizah yang mencuri masanya dengan turun ke Kuala Lumpur dari Perak kerana ingin bertemu dengan kami. Semoga persahabatan ini akan terus berkekalan..amin

1 comment:

mohd ayub said...

napa x ajak kita join skali...hihi~