Monday, September 20, 2010

Yang Terindah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Lama juga tak menjenguk blog..hurmm..lappy wat hal pulak..dunnu y..bengang gak

Since last week kitorg 1 family dah start berpuasa 6. Aku baru je dapat buat 3 hari disebabkan jemputan raya yang harus diutamakan. Ingat lepas tu nak terus je sambung puasa ganti seperti tahun-tahun yang sudah. Senang bila dah ganti awal2 ni.

Hari ini first day datang opis setelah lebih dari seminggu bercuti. Hehe...nasib baik ada balance kuih raya yang tinggal, dapatlah jugak aku bawa ke opis. Banyak keje yang nak kena siapkan tapi okaylah mood pun bahagia je hari ini.. Alhamdulillah.

Last friday aku menjemput seseorang dinner kat rumah since mak pun dah sibuk bertanya. Bukan tidak pernah dia datang beraya di rumah cuma kali ini keadaannya berbeza sedikit. Maka, dia pun datang beraya (seorang diri hehehe...berani kan?) Hehehe..bukanlah keluarga aku nak  buat apa-apapun cuma semangat dia yang dtg bersendirian je yang mengagumkan.

Dinner berjalan lancar macam biasa..alhamdulillah. Kemudian kami satu family memotong kek yang dibawa oleh si dia. Anak-anak buah pun sudah berkumpul menghadap kek itu dengan riak wajah yang tidak sabar. Sebelum nak potong kek tu, anak2 buah sibuk menyanyi : - 

"Selamat Hari Raya"..mengikut muzik lagu harijadi. Haha...so cutelah dorg tu. Anyway, memang enjoy malam tu..hari yang terindah....

Pssttt...gambar2 raya boleh dilihat di laman fesbuk... gambar kek will update later since my nephew pinjam kamera tak pulangkan lagi....sigh...(dh letak pics)

No comments: