Friday, September 03, 2010

Ramadhan 24, 1431H

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hari ini sudah masuk hari ke-24 ramadhan. Wah terasa cepatnyer masa berlalu. Lagi beberapa hari dah nak raya. Persiapan raya? huhu..satu pun belum ada yang terlaksana lagi. Tahun ini mak pun tak buat kuih macam selalu, maklumlah bukannya larat sangat. Aku adalah beli 3-4 jenis kuih untuk raya nanti. Baju Raya? Hurm...belum ada lagi. Nampaknya last minit jugak nak pergi cari. Harus memakai baju baru tatkala solat raya nanti.

Cadang nak buat kuih tahun ni (kuih seaweed n chipsmore) tapi entahlah macam tak ada masa je. sekarang ni nak menyiapkan jahitan manik. Huhu..terasa dah tersekat dikerongkong haishhhh....

Hari ini pun hati rasa tak tenang je. Entahlah kenapa...Sedihnyer...

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design