Friday, September 24, 2010

Jamuan Raya

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Hari ini, opis ada buat makan-makan sikit sempena hari raya. Kami dah bahagi-bahagikan tugasan di antara kami. Aku memilih memasak pasta goreng. Itu sahaja yang terfikir sebab budget pun dh lari hehhe.. Duit raya untuk anak-anak buah pun belum kubagi. Ada yang dah menuntut tu...

Sakinah:  " Acik, Inah dah bagi acik duit raya. Mana duit raya untuk Inah?"

Aku: "Haa??? (terkedu sekejap. hehe..sakinah mmg kiyut, dia bagi aku duit raya RM2). Acik pun kena bagi jugak ke?

Sakinah: "Yalah sebab Inah dan bagi acik."

Aku: Sambil tersenyum "Okay!"

Hahaha, sakinah baru berumur 5 tahun tapi sangat pandai mengambil hati. Sampai sekarang pun aku belum bagi lagi. Tunggu ya wahai anak2 buahku. Gaji ni acik bagi korang duit raya.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Berbalik pada cerita tadi, hehe seawal jam 6 pagi aku dah bangun dah. Tapi malam sebelumnya mata ni tak boleh nak lelap. sehingga jam 3 pagi pun aku masih tak tidur. 

Alhamdulillah pasta yang aku masak boleh tahan rasanya. 

Tapi aku rasa tak sihat sebab tak cukup tidur. Tetiba rasa cam nak pitam pulak ni.. huhu.. malam nanti nak cover tidur yang tak cukup tu...ngeeee....

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design