Tuesday, September 07, 2010

Aperper jelah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Pernah tak korang mengalami satu perasaan di mana korang rasa sangat diabaikan? 
Aku pun tak tahu macamana nak menghuraikan dengan lebih lanjut tapi itulah yang aku rasakan sekarang ini. Atau aku sendiri yang merasakan begitu? Kenapa tak boleh jadi seperti orang lain? Kenapa tak boleh nak berkominikasi macam orang lain? ~~ sigh~~

Terkadang terfikir jugak, patut diteruskan atau tunggu sahaja seperti bulan jatuh ke riba? Atau sepatutnya aku yang harus mulakan dulu?

Pening memikirkan perkara ini. Kalau nak buat derk je tanpa ambil peduli, rasa tak tenteram hati ini. Tapi....sigh...memanglah aku tak tahu nak kata apa sekarang ni....Biarkan masa menentukan segalanya??? Mungkin itulah yang sebaiknya..

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design