Sunday, August 29, 2010

Sungguh, Aku Rindukan Dear!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Malam ini aku sendiri (memang setiap malam pun sendiri hehehe).
Tapi malam ini rindu datang menyapa lagi.
Entah, aku tidak tahu apa kata hati
Yang pasti, dear..tetap di sanubari

Mungkin benar kata pujangga
Tak kenal maka tak cinta
Bolehkah cinta datang menyapa
Hanya dengan bertentang mata?

Sungguh, aku tak tahu
Apa yang tersirat di sudut hatiku
Namun, sehari tidak 'bertemu'
Terasa kosongnya duniaku

Andai benar, dear..tercipta untukku
Maka, Ya Allah ku pohon padamu
Berkati aku dan dear, di bawah lembayungMu
Agar dapat kami bersatu, dilimpahi cintaMu

** Buat si dear, andai dapat kau nilai erti kasih sayang, maka izinkan ku sentuh cintamu...

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design