Thursday, August 05, 2010

Sudah ke Belum???

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Diam tak diam, dah masuk bulan Ogos. Dah lapan bulan berlalu, lebih kurang 4 bulan lagi masuklah tahun baru. Whuaaa..terasa cepat masa berlalu.

Sekarang aku sedang berfikir tentang azam tahun baru yang aku cipta di awal tahun. Azam aku kononnya nak siapkan sekurang2nya 2 buah manuskrip novel tahun ini. Wallah..azam cukup membara!! 

Tapi bila dibelek kembali, pencapaian aku, dah lapan bulan, satu manuskrip pun masih belum mampu disiapkan..haishhh.... 

Terasa amatlah payah aku nak membahagikan masa. Lately ini kerja di pejabat banyak pula. Yang kadangkala menuntut aku untuk bekerja lebih masa, yang kadang2 'rumahku juga, menjadi pejabatku'. Kerja aku memang best dan mencabar - cleaner!..huhuhu. Cuci sana, cuci sini (^___^)

Tapi apapun, aku berharap agar sehingga hujung tahun ini aku mampu menyiapkan sekurangnya satu manuskrip, di mana sekarang aku sedang bekerja keras untuk menghabiskannya. Semoga idea kali ini lebih bagus dan menarik...chaiyok!!! 

TUNJUK AJARKU SIFU

No comments: