Monday, August 02, 2010

Monday Blues

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Pagi ini, terasa malasnya nak bangun pagi. Huhu..lagi terasa malas nak pergi kerja. Subuh tadi aku dikejutkan oleh ibu agar solat Subuh dan membantunya membuat kuih karipap kerana ada jamuan di surau. Aku bangun dan memerhatikan ibuku sedang menyiapkan tempat untuk membuat karipap. Dihantui rasa mengantuk lagi, aku kembali ke tilam untuk berehat seketika, konon sekejap lagi aku akan membantu. Sudahnya aku terlena sehingga jam 7.50pagi..huhu..kesian ibuku kerana janjiku hanya tinggal janji.. 

Sepantas lipas kudung aku ke kamar mandi..tapi mandi aku mandi betul yer..bukan mandi 'lipas kudung' heheh... setelah bersiap ala kadar. Nasib baik masih ada baju yang sudah siap digosok, maka tidak perlulah aku kelam kabut, tapi akhirnya lewat juga aku sampai ke opis..haishhh...

Sudah sampai di opis, aku terasa sengal di leher. Adoii...terkehellah ni. Sehingga mahu membuka mulut pun terasa sengal. Leher yang terkehel atau telinga aku yang sakit? huhu..

Apapun, pagi Isnin mmg sedikit 'blues'..korang pun mesti rasa camtu jugak kan???? 


No comments: